Η αειφόρος μόδα είναι σήμερα ένα θέμα που συζητείται και καλύπτεται όλο και περισσότερο στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε σεμινάρια παγκοσμίως. Όλο και περισσότερες εταιρείες ένδυσης μετασχηματίζουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα και βελτιώνουν τις αλυσίδες εφοδιασμού τους για να μειώσουν τις συνολικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, να βελτιώσουν τις κοινωνικές συνθήκες στα εργοστάσια κλπ. Επίσης βλέπουμε την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των καταναλωτών, ιδιαίτερα των νέων γενεών.
Όταν μαθαίνουμε για τη «βιώσιμη μόδα», συνειδητοποιούμε σύντομα ότι υπάρχουν πολλές μορφές βιώσιμης μόδας. Ορισμένοι ηθοποιοί και άτομα υπογραμμίζουν τη σημασία της κατασκευής ρούχων με πιο φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, ενώ άλλοι υποστηρίζουν τα μεταχειρισμένα / vintage ή υπογραμμίζουν τα πλεονεκτήματα της ανταλλαγής, ενοικίασης ή δανεισμού ρούχων, σε αντίθεση με την αγορά νέων ρούχων. Όλες οι στρατηγικές που προωθούν την παραγωγή και κατανάλωση από περιβαλλοντική, κοινωνική και ηθική άποψη συνιστούν σημαντικά βήματα προς μια πιο βιώσιμη βιομηχανία.
Η Anna Brismar της Πράσινης Στρατηγικής εντόπισε επτά κύριες μορφές πιο βιώσιμης παραγωγής και κατανάλωσης μόδας, όπως φαίνεται στο παρακάτω σχήμα.
Πηγή άρθρου: https://www.greenstrategy.se/
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
Leave a Reply